Skip to main content

Vetoquinol jest niezależną, międzynarodową firmą zajmującą się zdrowiem zwierząt.

Naszą strategią od 2012 roku, jest skupienie się na dostępnych międzynarodowo produktach, które zaspokajają główne potrzeby naszych klientów: lekarzy weterynarii, hodowców i właścicieli zwierząt domowych. Ta ukierunkowana strategia zaowocowała portfolio produktów tzw. "Essentials".

Działania badawczo-rozwojowe i marketingowe Vetoquinol są głównie poświęcone rozwojowi tego portfolio poprzez wprowadzanie nowych produktów i zarządzanie cyklem życia produktów, które na rynku są już dostępne.

Czym są produkty "Essentials"? Jak sama nazwa wskazuje, jest to gama kluczowych produktów, które spełniają najważniejsze potrzeby klientów firmy. Vetoquinol oferuje lekarzom weterynarii, hodowcom i właścicielom zwierząt kompleksową ofertę, w tym pomoce diagnostyczne, leki i usługi uzupełniające.

Wprowadzone na rynek w 2012 r. portfolio towarów "Essentials" obejmuje dzisiaj około 50 produktów dotyczących 3 różnych gatunków i 4 strategicznych segmentów w 24 krajach. Stanowią one ponad 56% całkowitej działalności firmy i są siłą napędową dynamiki rozwoju Vetoquinol.

Podejście "One health"

Co najmniej 60% chorób zakaźnych u ludzi, takich jak np. Covid-19, pochodzi od zwierząt. Kryzysy zdrowotne zwracają uwagę na potrzebę podejścia "One health", które promuje zintegrowane, systemowe i ujednolicone podejście do zdrowia ludzi, zwierząt i środowiska. Dobre samopoczucie i zdrowie ludzi i zwierząt jest podstawą działalności Vetoquinol. Dlatego stworzyliśmy portfolio produktów „Essentials”, które zaspokajają większość potrzeb lekarzy weterynarii. Produkty te mają międzynarodowy zasięg i są liderami lub mają potencjał, aby stać się liderami w swoich obszarach terapeutycznych.