Praca Biura Obsługi Klienta w okresie epidemii
14/04/2020 - 20:11
Vetoquinol
Od 24 marca nasze Biuro Obsługi Klienta przeszło na pracę zdalną. Co u nich słychać?
- Dzięki elastycznej infrastrukturze informatycznej pracownicy biura BOK mają dostęp do niezbędnych dokumentów, plików, programów i systemów;
- Nasi pracownicy pracują zdalnie z domu i bezpośrednio dzwonią do Państwa i zbierają zamówienia.
- Jesteśmy pozytywnie nastwieni, z optymizmem patrzymy w przyszłość. Nie panikujemy !
Staramy się urozmaicać pracę codzienną obchodząc dni świąt nietypowych takich jak dzień francuski czy dzień tęczy.
Dzięki temu pomimo przeciwności pracujemy w dobrym nastroju!
Jeśli mają Państwo jakieś pytania i chcą się Państwo podzielić swoimi spostrzeżeniami odnośnie obecnej sytuacji, zapraszamy do kontaktu!
Najnowsze aktualności
-
Międzynarodowy webinar poświęcony kardiomiopatii rozstrzeniowej.
19 Jan 2021W 2021 rok wchodzimy z przytupem i dawką eksperckiej wiedzy dla Was! Mamy wielką przyjemność zaprosić Was na webinar poświęcony...
-
Terenowa diagnostyka mikrobiologiczna mleka
05 Jan 2021Zapraszamy Państwa do obejrzenia nagrania z webinaru pt: Terenowa diagnostyka mikrobiologiczna mleka, który powstał dzięki uprzejmości dr n. med....