Aktualności

Zmiany organizacyjne
07/04/2017 - 09:21

Vetoquinol

Szanowni Państwo,

 

      Z dużym wyprzedzeniem czasowym, informujemy że od 1 stycznia 2018 wprowadzamy zmiany w organizacji obsługi klienta, magazynowania i dystrybucji. Naszym celem jest doskonalenie kontaktu z Państwem oraz usprawnienie całego procesu logistyki sprzedaży.

 

    W naszym nowym modelu dystrybucji , od 01.01.2018 sprzedaż i wysyłka będzie prowadzona z jednego, centralnego magazynu zlokalizowanego w Kłodawie pod Gorzowem Wielkopolskim. Wszystkie operacje logistyczne: przyjmowanie zamówień, wystawianie faktur, wysyłka towaru – zostaną przeniesione z hurtowni terenowych zlokalizowanych w Redle, Grudziądzu, Barczewie, Grajewie, Wrześni, Świdnicy, Świdniku, Tarnowie, Piekoszowie i Sochaczewie do tego centralnego magazynu.

 

    Dedykowany Państwu pracownik – Specjalista ds. Handlowych, podobnie jak do tej pory, będzie odpowiedzialny za załatwienie telefoniczne wszelkich spraw związanych ze sprzedażą i wysyłką towaru oraz za udzielenie pomocy w przypadku wystąpienia problemów.

 

    Mamy pewność, że nowy proces podniesie jakość oferowanych przez nas usług, staniemy się jeszcze bardziej niezawodnym i elastycznym partnerem.
Zespół Przedstawicieli Regionalnych będzie pracował na dotychczasowych zasadach. Kontakty i wizyty będą realizowane bez zmian. Pracownicy hurtowni terenowych otrzymali indywidualne propozycje kontynuacji zatrudnienia oraz relokacji do Gorzowa Wlkp./ Kłodawy. Mamy nadzieję, że zaproponowane rozwiązania spotkają się z aprobatą pracowników i w roku 2018 będziemy kontynuować współpracę w niezmienionym składzie osobowym.

 

W razie jakichkolwiek wątpliwości lub pytań z Państwa strony, prosimy o kontakt z Panią Ewą Milun – Kierownikiem Działu Logistyki Sprzedaży pod numerem telefonu 607 440 320.

 

Z wyrazami szacunku,
Cyryl Przybył
Dyrektor Zarządzający 

Najnowsze aktualności