KEY ACCOUNT MANAGER DS. RYNKU ZWIERZĄT TOWARZYSZĄCYCH

KEY ACCOUNT MANAGER DS. RYNKU ZWIERZĄT TOWARZYSZĄCYCH
Teren: cała Polska

Główne zadania:
• Realizacja budżetu sprzedaży klientów kluczowych oraz  nadzór nad budżetem klientów kluczowych
• Wsparcie sił sprzedaży
• Odpowiedzialność za koordynację wszelkich działań handlowych na rzecz klientów kluczowych we współpracy z zespołami sprzedaży i marketingu
• Nawiązywanie, pielęgnowanie i monitoring szeroko pojętych transakcji handlowych z segmentem klientów kluczowych
• Odpowiedzialność za  współpracę i  opiekę nad  kluczowymi klientami
• Monitoring działań dotyczących  wszelkiej współpracy z kluczowymi klientami oraz transakcje handlowe u klientów kluczowych
• Rozwój narzędzi KAM dostosowanych do potrzeb klientów kluczowych i zarządzanie portfelem narzędzi
• Diagnoza potrzeb klientów kluczowych  oraz dostosowanie serwisów  do potrzeb kluczowych klientów oraz monitoring ustaleń związanych z wykonaniem odpowiednich serwisów dla klientów kluczowych
• Odpowiedzialność za koordynację wszelkich działań handlowych na rzecz klientów kluczowych we współpracy z zespołami sprzedaży i marketingu
• Wykonywanie analizy sytuacji handlowej klientów kluczowych
• Analiza danych i proponowanie stosownych działań dla sektora KAM
• Podejmowanie  inicjatyw handlowych ukierunkowanych  na działania KAM
• Optymalizacja kosztów
• Tworzenie i nadzór nad budżetem kosztów
• Proponowanie i wdrażanie adekwatnych rozwiązań rynkowych  
• Przygotowanie, realizacja i monitoring projektów KAM
• Aktywny udział w kongresach, warsztatach, spotkaniach organizowanych dla klientów
• Kreowanie wizerunku firmy

Stanowisko podlega bezpośrednio dyrektorowi handlowemu.


 

Oczekiwania:
• Wykształcenie wyższe drugiego stopnia, preferowane weterynaryjne lub pokrewne
• Minimum 5 letnie doświadczenie w sprzedaży (preferowane w środowisku produktów weterynaryjnych), w tym minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (preferowane doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie o profilu  farmacji weterynaryjnej)
• Doświadczenie w tworzeniu i zarządzaniu narzędziami KAM
• Umiejętność zarządzania projektami i samodzielnego prowadzenia projektów
• Doskonałe umiejętności handlowe i negocjacyjne
• Biegła umiejętność posługiwania się technikami sprzedaży
• Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne (doświadczenie w narzędziach do analizy i kontroli sprzedaży)
• Biegła znajomość produktów dla zwierząt towarzyszących
• Umiejętność planowania i konstruowania budżetu kosztowego i sprzedażowego
• Umiejętność koordynacji procesu przed i posprzedażowego
• Biegła znajomość języka angielskiego
• Prawo jazdy kategorii B
• Kreatywność i zdolność inspirowania innych
• Doskonałe zdolności w zakresie obsługi klienta kluczowego
• Umiejętności prowadzenia prezentacji
• Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
• Biegła znajomość obsługi komputera (Microsoft Office)  oraz narzędzi teleinformatycznych (obsługa smartfona, ipoda, ipada)
• Umiejętność pracy w warunkach wielozadaniowych
• Umiejętność uzyskiwania wyników i efektywnej pracy pod presją i odporność na stres
• Dyspozycyjność i  doskonała organizacja pracy
• Umiejętność pracy zespołowej
• Entuzjazm

Oferujemy:
• Stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę
• Możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w szkoleniach oraz zdobywanie doświadczeń w nowoczesnej firmie o wysokich standardach pracy
• Prywatną opiekę medyczną
• Pakiet ubezpieczeniowy
• Dodatkowe świadczenia w ramach pakietu socjalnego
• Przyjazną atmosferę w pracy
• Niezbędne narzędzia pracy (tablet, smartfon, samochód)
• Szkolenia produktowe i wsparcie merytoryczne

    
Aplikacje zawierające CV oraz list motywacyjny w języku polskim i angielskim prosimy przesyłać na adres e-mail: poland_rekrutacja@vetoquinol.com

Informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Na dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Vetoquinol Biowet (zgodnie z ustawą z dn. 1997.08.29 o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883)."